wtorek, 4 listopada 2014

Masło do ciała Perfecta- Creme Brulee

Hej dziewczyny! :)
Zazwyczaj robię recenzje produktów do makijażu, ale dzisiaj o czymś innym- mianowicie o maśle do ciała Perfecta SPA- Creme Brulee z olejkiem migdałowym i olejkiem macadamia.





Jestem przyzwyczajona do używania balsamów do ciała, ale te masła z Perfecty bardzo mnie kusiły. Podczas pewnych zakupów w hebe zauważyłam, że są ich testery (kolejny powód, dla którego hebe jest moją ulubioną drogerią!), dzięki którym mogłam wybrać zapach, który najbardziej mi odpowiadał. Muszę przyznać, że wybór był ciężki- wszystkie pachną smakowicie, ale jednak ostatecznie postawiłam na ujędrniający, o karmelowo-migdałowym zapachu creme brulee. Zapach jest bardzo przyjemny i utrzymuje się na ciele dość długo. 
Opakowanie jest proste ale efektowne i wydaje się bardzo lekkie, ale konsystencja tego masła jest puszysta i trochę ''ubita'' , przez co jest go wbrew pozorom dosyć sporo. 
Poza olejkiem macadamia i migadałowym, ma w składzie kwas hialuronowy, dzięki czemu świetnie nawilża. Jeśli chodzi o właściwości ujędrniające, jakie obiecuje producent- raczej ich nie zauważam.
Poza tym, produkt zdecydowanie na plus, a używanie go to sama przyjemność. :) Śmiało mogę go polecić.
Napewno wypróbuję inne warianty!

Miłego wieczoru :)x

12 komentarzy:

  1. Testery maseł do ciała? Super! Też uwielbiam Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach bardzo kusi! Chyba również wybiorę się do Hebe i poszukam jakiegoś masła na zimę dla siebie - nawilżają intensywniej niż balsamy, a w zimie często mam przesuszoną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hebe jest świetna :) na samą myśl o zapachu tego masła ślinka mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zapach nie dla mnie :( Maiłam żel pod prysznic o takim zapachu i jak widziałaś wylądował na ostatnim miejscu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ten zapach był za bardzo męczący

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam olejki więc już to wystarczyło żeby zachęcić mnie do produktu :) ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że przypadłby mi do gustu, bardzo lubię takie zapachy w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno po nie sięgne. Teraz dopadła mnie mania smarowania i zużywam wszystkie zalegajace mazidła w tempie ekspresowym. Niestety Bielenda nie przypadła mi do gustu, może z Perfecta się polubimy, bo peelingów ich nie lubie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też używam tych masełek :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię masełka z Perfecty. Pięknie pachną i nieźle nawilżają skórę :)

    OdpowiedzUsuń