niedziela, 28 września 2014

Alterra Odżywka Nawilżająca

Hej dziewczyny! :)
W piątek zrobiłam spore zamówienie w pewnym sklepie internetowym i w tym tygodniu wreszcie zostanę posiadaczką wymarzonej Tangle Teezer, nowego pędzla do bronzera i kilku brytyjskich kosmetyków, m.in MUA! Nie mogę się doczekać, na pewno napiszę o części z nich ahhh :)

Tymczasem chciałam napisać kilka słów o mojej nowej ulubionej odżywce. 
Mam długie włosy. Farbuję je od 13. roku życia. Od jakiegoś czasu farbuję już tylko odrosty, bo chcę zejść do koloru jaśniejszego o kilka tonów do końca tego roku. Myję je codziennie i prostuję dosyć często. Możecie się domyśleć, że nie są w najlepszej kondycji.
Postanowiłam to zmienić i zacząć przywiązywać większą uwagę do tego jakich produktów używam do pielęgnacji moich włosów.
Na ratunek przyszła mi odżywka nawilżająca firmy Alterra. 




Zazwyczaj używałam odżywek Garnier lub Timotei, ale nie czyniły nic szczególnego na moich włosach, dlatego podczas ostatnich zakupów dla odmiany wrzuciłam do koszyka odżywkę Alterra. To był strzał w dziesiątkę! Po pierwsze- bardzo pozytywnie zaskoczył mnie skład i gwarantowane cechy produktu:
* nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
* bez silikonów i parafiny
* nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego
Odżywka ma gęstą konsystencję, która przyjemnie wmasowuje się we włosy. Ja zostawiam ją na ok. 3 minuty i kiedy ją spłukuję już czuć różnicę. Włosy są wygładzone i nawilżone. Dużo łatwiej się rozczesują. Połączenie aloesu i granatu pachnie zaskakująco dobrze i utrzymuje się na włosach wyjątkowo długo, ja myję włosy późnym wieczorem i następnego dnia nadal go czuję. :)
Jeśli szukacie dobrej odżywki- warto ''zainwestować'' te 9,99zł. Znajdziecie ją w Rossmanie.

Przy okazji Rossmannowych produktów- polecam ten żel pod prysznic, pachnie cudownie i kosztuje zaledwie 3 zł, szaleństwo :)

Miłego popołudnia!


3 komentarze:

  1. Też lubię ten żel pod prysznic, jest tani i do tego świetnie pachnie. ;)

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam szampon z tej linii, a odzywke chetnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywki jeszcze nie miałam, a żele z Isany uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń