niedziela, 14 września 2014

Puder idealny? Catrice: All Matte

Witam wszystkich! :)

Dzisiejsza notka będzie o moim ostatnim odkryciu. Mam cerę mieszaną z tendencją do przesuszeń i świecenia w strefie T. Z tego powodu zawsze miałam problem ze znalezieniem dobrego pudru. W ciągu kilku lat wypróbowałam ich całe mnóstwo- z różnych sklepów i różnych firm- Douglas, Oriflame, Essence, Manhattan, Joko, Vipera, Miss sporty, Avon, Rimmel i pewnie wiele innych. Najdłużej byłam wierna Rimmel Stay Matte- używałam go przez ostatni rok, z całą pewnością zużyłam jakieś 5-6 opakowań. Czemu tak dużo? Otóż, nie był on wcale taki dobry- wymagał naprawdę wielu poprawek w ciągu dnia, zaczynałam się świecić już po kilkudziesięciu minutach. Używałam go głównie dlatego, że tyle osób go zachwalało i czekałam na magiczny moment, kiedy i u mnie zacznie czynić cuda. Minął rok i nic takiego się nie wydarzyło, dlatego w poprzednim miesiącu spontanicznie postanowiłam zakupić coś innego. Tym właśnie sposobem dokonałam jednego z najlepszych kosmetycznych zakupów w życiu.





Oto on- puder Catrice: All Matt Plus. Kosztuje 14,99zł i jest go 10g
Jest to średnia pojemność jak na puder, ale cena również nie jest wygórowana. W tym prostym opakowaniu wygląda niepozornie, a jednak jest to pierwszy PRAWDZIWIE MATUJĄCY puder z jakim się w życiu spotkałam. Wstaję wyjątkowo wcześnie, więc swój makijaż wykonuję ok. 5:40 rano, a on sprawia, że nie świecę się przez wiele, wiele godzin. Myślę, że jedna mała poprawka w ciągu dnia wystarczy, ale często nawet ona nie jest potrzebna. Jest raczej bezzapachowy, łatwo nabiera się na pędzel, a nawet trochę kryje- same plusy. Do tego cena jak na puder jest świetna. Jestem z niego bardzo zadowolona i narazie przy nim zostanę. Zdecydowanie będę kupować następne opakowania.
Jeśli macie podobne problemy z cerą, stanowczo mogę polecić ten produkt.
Życzę wszystkim miłej niedzieli! :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo kusząca cena ;) Moja mieszana cera także potrzebuje matującego pudru. Póki co używam Ingrid - za 6 zł :D jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam pudru z rossmanna i też jest dobry :)

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele na jego temat :)
    Bardzo dziękuje za informacje z problemem zaobserwowania, zmieniłam troszkę i mam nadzieje, że teraz wszystko działa jak trzeba. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś dała mi znać czy wszystko już jest tak jak powinno być :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na puder sypki Miyo :) dla mnie jest świetny chciaż dla niektórych problemem może byc jego forma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały szczególik :) nie wiem czy wiesz ale masz włączoną weryfikację obrazkową komentarzy, możesz to wyłączyć w ustawieniach :)

      Usuń
  5. maiła go i jest na prawdę dobry :D
    obserwacja za obserwacje?
    lenettete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam, koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo długo tkwiłam przy Rimmel Stay Matte i też nie potrafię określić dlaczego. Po jakimś czasie zaczął mi ciemnieć na twarzy i nieestetycznie wyglądać na nosie, więc zrezygnowałam, ale przyznam szczerze, że jak widzę na niego przecenę nadal coś mnie do niego ciągnie ;) Ale nic z tego, wciąż zalega mi jedno ledwo zaczęte opakowanie...

    OdpowiedzUsuń