niedziela, 5 października 2014

Szminki MUA- swatche i recenzja

Hej dziewczyny! :)
Szminki, o których dziś napiszę są moim absolutnym odkryciem. I kosztują zaledwie... 1£! Ja zapłaciłam za swoje 5,90zł za sztukę. Kosmetyki MUA nie są jeszcze dostępne stacjonarnie w Polsce nad czym ubolewam, bo jakość jest świetna, ale można dostać je na kilku stronach o czym napiszę później.





Jak widać opakowania są proste ale całkiem ładne. Wybrałam na sam początek Shade 1 i Shade 2.Brak nazw to chyba ich jedyny minus- nazwy zaczynają się dopiero od 14, a moim zdaniem kiedy kosmetyki fajnie się nazywają, od razu wydają się bardziej atrakcyjne. :)

Shade 1 to piękna, głęboka czerwień. Jest nieco ciemniejsza od klasycznej czerwieni. Sama szminka raczej nie nadaje się na codzienne wyjścia bo jest niesamowicie napigmentowana. Rzuca się w oczy i świetnie wygląda. I wreszcie znalazłam coś podobnego do Rimmel Kate Moss 107, która mi się marzy, a która nie tylko nie jest dostępna w Polsce, ale też nie mogę znaleźć jej na żadnej stronie. Myślę, że będzie pasowała każdej karnacji.
Shade 2 to mój ulubieniec! Fiolet wpadający w róż. Jest przepiękna. Jestem pewna, że będę używać jej bardzo często. Ten odcień świetnie pasuje do mojej bladej karnacji i niemal czarnych włosów. Nie mam słów, żeby opisać jak piękny jest ten kolor! :)

Obie szminki mają kremową konsystencję, przez co nie tylko nie wysuszają ust, ale też nieco je nawilżają. Nie są w stu procentach matowe, dają pewien połysk, przez co wyglądają jeszcze lepiej.
Oba kolory są idealne na jesień, są intensywne i ciepłe. 
Ogromnym plusem tych pomadek jest trwałość. Są dużo bardziej trwałe niż np. te od Essence czy Golden Rose. Trzymają się bez problemu kilka godzin. 


Myślałam, że nie może być lepiej, ale przypadkowo odkryłam, że mają dołączone słoiczki z odlaną częścią szminki, specjalnie do nakładania pędzelkiem. Świetny dodatek! :)

Nie mogę uwierzyć, że tak genialne szminki kosztują zaledwie 5,90! Cena jest nieporównywalna do jakości.
 Póki co możecie dostać je tylko na stronach mintishop.pl  i cocolita.pl. Osobiście mogę polecić ten drugi, zamawiałam na nim kosmetyki kilka razy i nigdy się nie zawiodłam.

Czy, któraś z was próbowała kosmetyków MUA? :)
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji ich próbować ale te słoiczki to świetne rozowiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam, ale już widać, że kolorki są bardzo żywe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorki!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolorki pomadek! :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie, szkoda że nie pokazałaś ich na ustach :( Za taką cenę pomadki w tak dobrej jakości to ideał!

    OdpowiedzUsuń